Skoro tutaj jesteś, to coś chyba nie poszło zgodnie z planem…
Niezależnie od tego, czy produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, czy pojawił się problem z jego jakością, jestem tutaj, aby pomóc.
Chcesz zwrócić produkt? Czasami to, co miało idealnie pasować do wnętrza, okazuje się jednak nie do końca trafionym wyborem. Rozumiem, że tak bywa! Dlatego masz 14 dni, aby zwrócić produkt. Bez zbędnych formalności – zależy mi na tym, abyś był/a w pełni zadowolony/a z zakupów.
Składasz reklamację? Jeśli produkt nie działa tak, jak powinien lub coś poszło nie tak, zgłoś reklamację. Postaram się rozwiązać problem tak szybko, jak to możliwe – czy to przez naprawę, wymianę, czy zwrot pieniędzy. Wystarczy krótka informacja, co się stało, a ja zajmę się resztą.
Co dalej? Cała procedura jest prosta. Wypełnij formularz zwrotu albo formularz reklamacyjny (dostępne do pobrania na dole strony), spakuj produkt i daj mi znać. Zajmę się resztą – szybko i sprawnie, bez zbędnych komplikacji.
Dziękuję za zaufanie – mam nadzieję, że przy kolejnych zakupach trafisz w dziesiątkę!
Reklamacje
Jak należy składać reklamację?
W przypadku niezgodności towaru z zawartą pomiędzy klientem a sklepem www.dobrewrece.pl umową, najlepiej od razu zgłosić reklamację produktu drogą elektroniczną, korzystając z formularza kontaktowego lub pisząc na adres ewelina@11secondsstudio.com Podstawą do rozpatrzenia reklamacji są zdjęcia ukazujące wadę towaru!
Reklamacja powinna również zawierać:
– numer zamówienia,
– imię i nazwisko,
– dokładny opis wady
Możesz również wysłać produkt wypełniając formularz reklamacyjny dostępny na dole strony.
Prawo odstąpienia od umowy i zwrotu
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu, na swój koszt, zakupionego towaru w ciągu 14 dni roboczych od dnia jego otrzymania bez podania przyczyny.
Warunkiem akceptacji zwrotu jest przesłanie przedmiotu nienaruszonego, bez oznak użytkowania na adres Sprzedającego z dowodem zakupu. Zwracany towar należy wysłać na adres: 11 Seconds Studio, ul. Trocka 20, 51-352 Wrocław.
Do odsyłanego produktu należy dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy. Wzór oświadczenia, z którego można skorzystać znajduje się na stronie internetowej sklepu Dobre w ręcee w zakładce „Zwroty/Reklamacje”.
Pieniądze za przedmiot zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych, liczonych od dnia odebrania przedmiotu przez Sprzedającego, przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu. Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie praw konsumenta, termin może zostać wydłużony do 14 dni, od dnia otrzymania przez sklep Dobre w ręce oświadczenia konsumenta.
Koszty przesyłki przedmiotu między stronami nie podlegają zwrotowi.
Zgodnie z art.38 ustawy z dnia 30 maja 2104 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), zwrotowi nie podlega produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Pobierz: formularz reklamacyjny lub formularz zwrotu: